26. toukokuuta 2013

Hopeaa

Lasten paita-arvontani on vielä käynnissä, klikkaa mukaan tästä.

Olen pitkään himoinnut itselleni hopeisia helmiä. Riittävän pitkää kaulaketjua ja juuri sopivan kokoisilla hopeahelmillä. Korujen tekoa harrastava työkaverini valmisti minulle koko setin. Englannista sai tilaamalla juuri sopivia hopeahelmiä, hän oli keksinyt myös tilata isot helmet korvakoruiksi. Tykkään!

Ajattelin näillä ryhdistää mustan trikoisen kotelomekkoni tai yksinkertaisia neuleita. Näyttää sopivan myös hyvin uuteen rakkauteeni pinkkiin :)



Hopean valokuvaus pilvisenä päivänä osoittautui varsin vaikeaksi

9 kommenttia:

  1. Oooh! Hopea ja pinkki on yksi minun lempiväriyhdistelmistä.

    VastaaPoista
  2. Kirppu:
    Minä en ollutkaan ennen tajunnut, kuinka hyvin pinkki ja hopea sopivat yhteen. Pinkkihuuma jatkunee :)

    VastaaPoista
  3. Voi miten makeet, sopii tosi hyvin ton pinkin kanssa!

    VastaaPoista
  4. Kauniit! Korusi ovat samaa tyyliä kuin ihailemani Tiffanyn hopeahelmet.
    -Noora

    VastaaPoista
  5. Todella kauniit! Ja sopivat loistavasti pinkin kanssa - molemmat viileitä sävyjä.

    Mäkin tykkäisin, mutten ole koskaan raaskinut tilata noin isoja hopeahelmiä, saati niin paljon, että tulisi tarpeeksi pitkä koru.

    Ja siis mullahan menisi nykytahdilla varmaan kaksi vuotta ennen kuin saisin aikaan niistä korut! ;)

    Mutta mä saan ihailla näitä onneksi sulla. :D

    VastaaPoista
  6. Leonida:
    Kiitos :)
    Koruissa oli tosiaan jo ihan merkittävä materiaalikustannus. Hankin ne sillä ajatuksella, että olisivat ikuiset. Toivon niin.

    VastaaPoista
  7. Tosi kivat! Kelpais mullekin. :) olen etsiskellyt myös puisia nappikorviksia ja helmikorua. Ainoat mitä löytyy on järkyttävän hintaiset. Ihme juttu.
    On onneksi löytynyt kivaa rihkamaakin. :)

    VastaaPoista
  8. zirk:
    Kiitos :)
    Näppärä tekaisee puiset nappikorvikset ihan itse. Sinellista hopeiset nappikorvikset ja jostain sopivat puukappaleet kiinni kuumaliimapyssyllä. Mä tekisin tuollaiset itselleni jos en olisi taas kesäloman alus koomassa :(

    Mulla on haaveena tehdä itselleni fimosta englanninlakukoruja.

    VastaaPoista