3. heinäkuuta 2012

Lievästi hunningolla?

Meillä oli miehen kanssa eilen ensimmäinen lapsivapaalomapäivä. Ollaan kai lievästi hunnigolla. Laiskotteluaamu katkesi siihen, että joku kehtasi soittaa minulle heti ensimmäisenä vapaapäivänäni aamusta. Uups, kello olikin jo 12:30, hyvä että tuli noustua :)

Pikaisen aamiaisen jälkeen lähdimme hyvän ystävän kanssa torikahveille. Teimme treffit aurinkoiselle Espalle.

Torikahvit jäivät väliin, koska päädyimmekin kuoharille Kappelin terassille.

Päätimme sittenkin kiertää torin kauttaa ja ottaa kuoharin päälle mansikat -kesän ensimmäiset kotimaiset.

Sitten jatkoimme illalliselle.

Maistelumenun lisäksi otimme aterialle suunnitellun viinipaketin. Iso määrä pieniä annoksia upposi mahaan sujuvasti, mutta viinipaketti teki tepposet. Harjoituksen puutteesta johtuen aloin humaltua viinistä aterian puolivälissä.

Illallisen jälkeen saimme kuningasidean lähteä ruttopuistoon juomaan pussikaljaa. Viereemme hetken päästä leiriytyi isompi joukkio nuoria aikuisia, joista yhtäkkiä tajusin, että he kuuntelivat keskusteluamme.

Ystävätär miehelleen: Kun menin treffeille Espalle niin rva ja hra Kepponen pussailivat puistonpenkillä.
Minä: Ihan hirveää, 40-vuotiaat pussaavat julkisella paikalla ja sitten juovat vielä pussikaljaa.

Vieressä olevan nuorisopiirin jokainen istuja oli kääntyneenä meihin ja osa katseli minua suu hämmästyksestä auenneena. Varmaan järkytys, vanhat ihmiset tulevat nuorten pussikaljapaikoille :D

Illan viiletessä siirryimme vielä jatkojen jatkoille Helsingin kattojen ylle.

Tänään olemme lepäilleet merellisissä maisemissa.

1. Voi mikä vapauden huuma ja kesämeininki välittyy postauksestasi! Ihanaa!
    Hauskaa lomaa!

2. Oih, ihana pàivà teillà ollut. Kuulostaa aivan tàydelliseltà lapsivapaalta pàivàltà...Jo se ettà se alkoi noin ihanasti nukkuen yli puolenpàivàn....sità odotellessa....

3. Kiitos zirk ja Ciacy :)

Zirk- tämä on todellakin vapauden huumaa :)

4. Just ihan parasta!! Suunnitelmat voi vaihtua ja ihanaa olla pussikaljahunningolla!!!!

5. Senkin vanhat ihmiset, järkyttää nyt nuoria tolla tavalla =D
    Pitäisköhän itekin suunnata vielä nuoruutta muistelemaan pussikaljalle, vaikka tonne paikalliselle biitsille =)

Tiiätkö muuten lauantaina sain aikamoisen (vahinko)kohteliaisuuden. Häissä vieraana oleva nuorimies, siis minua nuorempi, luuli mua morsiamen PIKKUsisareks. Ei siinä muuten mitään, mutta morsmaikku on 23 =D

6. Oijoi, teillähän on ollut aivan hurmaava päivä ;-)

7. Hymyilevä tyttönen:
    Muistan kuinka lukiokavereiden kanssa humalluimme kauniista kesäyöstä ja pussikaljasta ja teimme silloin varsinaisen syväanalyysin: elämä on ohitse, jos ei enää pysty nauttimaan pussikaljasta :)

Toinen jalkani nousi juuri ylös haudasta :)

Vera:
    Valokuvien perusteella näytät kadehtittavan nuorelta. Sun pitää pitää varasi siellä rannalla. Voi olla, että nuoriso ei istu lähellesi vaan seuraasi :)

Hilkka: Tuli tarpeeseen ja teki hyvää ;)