17. toukokuuta 2010

Sisähommia

Minä olen näinä kauniina keväpäivinä linnoittautunut sisälle. Juu-u sisälle. Koivuallergia vaivaa, joten muut nauttikoot säistä. Kuopus ulkoili omalla pihallamme perjantaina itsekseen. Hyvin tuntui kivien heitteleminen ja autoilla ajaminen sujuvan, vaikka äiti tarkkaili hommia ikkunan takaa :)

Olishan se kiva olla ulkona, mutta on sisälläkin kivaa puuhaa. Olen tehnyt ihan hirvittävästi nettiostoksia -korttiaskartelutarvikkeita. Hiukan taisi mopo livetä käsistä, mutta harrastukseenhan voi vaikka välillä satsatakin. Nyt vaan odottelen kieli pitkällä, että saisin tilaukseni. Nettikauppojen lisäksi tuin Sinellinkin liiketoimintaa ja ostin sellaisen paperileikkurin, jolla voi leikata muotojuttuja. Ja mä en osaa käyttää sitä. Ei se mitään leikkaa. Täytyy vissiin mennä nolaamaan itseni pyytämällä ohjeita, että anteeksi kuinka liikuttelen tätä leikkuria paperilla.Kortteilun lisäksi olen järjestellyt toista 3v synttärikierrosta. Tänään juhlimme keskimmäisen synttäreitä isovanhempien kanssa.

Pojat juoksivat ulos ja sisään, joten juhlien kuvasaldo on surkea. Alla esikoinen yrittää saada lahjahelikopteria lentämään. On vähintään yhtä vaikeakäyttöinen kuin se leikkurivehje ;)













Tarjolla oli juustokakkua. Kuvassa vadelmat ovat vielä jäiset. Päällä lisäksi valkosuklaa kuorutteisia mansikoita. Kohta täytyy taas ratkoa jakkua *huoh*.












Sitten lopuksi päräytän vielä tekemäni keijukortit näytille.

Ensimmäisen kortin latasin Koukussa kortteihin yhteisöön ja se on siellä olleen haasteen mukainen. Noviisin pitää aina tunkea tekeleensä joka paikkaan. Itse kyllä pidän tästä kortista, se kuuluu mun omaan top 3een. Vielä kun olisin saanut sillä leikkurilla siistiä jälkeä aikaiseksi.


















Keijulle oli siskokin tekeillä ja ajattelin ylittää itseni ja vetäistä vielä söpöisemmäksi värimaailman ja iskeä pari ruusua kehiin.  Pitäisi pysyä yksinkertaisemmalla linjalla ja poissa liiallisista söpöily yrityksistä. Tällä kortilla osallistun p*askarteluhaasteeseen #39. Haastekortissa pitää käyttää boordileikkuria. Valinta oli helppo, koska omistan vain yhden leikkurin ja se ei leikkaa paksua paperia (tulevaisuudessa omistankin kaksi).



















Ihanaa uutta viikkoa kaikille!

1 kommentti:

  1. Voit lohduttautua sillä, ettet kuitenkaan ole ostanut nettikaupoista enempää kuin MINÄ!!! Leonida voi todistaa - kävi meillä tsekkaamassa mun askartelukamat...

    Mä en noista leikkureista mitään tiedä, mutta netissäkin on vissiin tosi hyviä tutoriaaleja.

    VastaaPoista