17. helmikuuta 2013

Satanen kirppikselle

Ihan ensimmäiseksi muistutus:

Arvonta, jossa voit voittaa tämän hehkuvan pinkin Lancômen huulikiillon päättyy tänään klo 22. Klikkaa tästä.


Ystävättäreni ihmetteli, että miten on mahdollista käyttää satanen lastenvaatekirpputorille (noh, tarkalleen rahaa meni 95,5). Esittelenpäs sitten, että kuinka. Helposti kävi :)

Po.Pin välikausitakki kevääseen keskimmäiselle 

Me&I:ta keskimmäiselle ensi syksyyn 

Me&I:ta ulkohousuiksi kesään kuopukselle 

Me&I velourit keskimmäiselle, parit shortsit kuopukselle 

Velourpaita keskimmäiselle

Kaikki löydöt ovat Piilosta. Ei nyt mitään erityisen edullista, mutta mielestäni hyvät löydöt!

6 kommenttia:

  1. :) Olen samaa mieltä, hyvät löydöt olet tehnyt.
    Odottelen arvonnan tulosta mielenkiinnolla. Tuo huulikiilto pukisi varmasti minuakin!
    -Laura

    VastaaPoista
  2. Satanenhan on vähän tommosesta kasasta vaatteita! :) Mä voisin meinaan laittaa postauksen, että miten sain meneen tonnin Kodin1:een, mutta kun verhot on vielä ommeltavana, ja osa ostoksista jäi jo siskolle, niin ei se nyt oikein onnistu, vaikka muuten kosolti onnistunut reissu oliki :D Ja itsenihän ei tarvitse ostaa kuin farkut läskien kaupasta, ja loppusumma on sama kuin tuosta poikien vaatekasasta.

    VastaaPoista
  3. Huippulöydöt! Ei ole pelkoa, että täälläpäin tekis vastaavia löytöjä.

    VastaaPoista
  4. -Laura:
    Minusta on myös hyvä kasa vaatetta. Tosin onhan se totta, että kasan olisi saanut uutena H&M:ltä tai Lindexiltä melkein samaan hintaan. Mutta toisaalta nuo paidat houkuttelivat samoin kuin Me&I superkestävät canvakset.

    Eiköhän huomenna viimeistään sitten selviää, että kenen huulet kiiltelevät :)


    Haltiakummi:
    Mä jään kyllä odottelemaan sun tonni Kodinykköseen postausta :) Sinä olet kyllä selvästi tekstiili-ihminen, mä en kykene tuohon verhohommaan lainkaan. Mä olen elämässäni onnistunut ostamaan 4 verhot. Sen lisäksi mulla on ollut yhdet perintöverhot. Kolmet noista ovat käytössä :)

    Rahaahan saa kyllä kauppoihin kadotettua ihan niin paljon kuin pankkitili antaa myöden (ja jotkut onnistuvat ylittämään varansa shoppailessaan). Olen tietoisesti vältellyt Chicagon reissulta kertyneen Visa-laskun läpikäyntiä :)


    zirk:
    Ihan jokapäiväistä ei ole, että meiltäkään päin löytäisi poikien vaatetta isossa koossa. Siihen 104 saakka löytäisi aina. Välillä kuitenkin tärppää. Varmaan tärppäisi useamminkin, jos seuraisin facesta, että mitä myyjät aikovat tuoda tuonne Piiloon. Tosin mä saan sieltä välillä niin hyvää palvelua, että tulee viestiä, jos on paljon poikien isokokoista vaatetta myynnissä :)

    VastaaPoista
  5. Hyvät löydöt olet tehnyt Innolla odotan huulikiillon arvonnan tuloksia

    VastaaPoista
  6. Katri:
    Kiitti - olen samaan mieltä löydöistä. Pitäisi yrittää kierrättää enemmänkin, mutta ei aika riitä kirppareilla kiertelyyn.

    VastaaPoista